Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Archives
Announcements
Editorial Team
About
About the Journal
Submissions
Privacy Statement
Contact
Search
ISSN 1679-6101
Journal Home System
Editora UFPB
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 1 (2019)
Vol. 15 No. 1 (2019)
Published:
2019-09-12
Full Issue
PDF/A (Português (Brasil))
Editorial
Camilo Rosa Silva
1
PDF/A (Português (Brasil))
Artigos
Phonological awareness and literacy
an actual relationship in teaching materials used by teachers?
Thiago Afonso Nogueira, Juliana B. Bertucci Barbosa
2-28
PDF/A (Português (Brasil))
Verb-visual sense analysis of Deivid Pereira's art
Margarida Rodrigues de Andrade Borges, Edneia Alves
29-47
PDF/A (Português (Brasil))
Oralidade em prática lúdica na educação infantil
Andréia Dutra Escarião, Evangelina Maria Brito de Faria
48-71
PDF/A (Português (Brasil))
Um estudo preliminar para organização de dicionários de Libras por configuração de mãos em SignWriting
Carla Damasceno de Morais
72-90
PDF/A (Português (Brasil))
Figuras retóricas como reforço à amplificatio na Oratio pro Sestio
Francisco de Assis Costa de Lima, Grace dos Anjos Freire Bandeira
91-118
PDF/A (Português (Brasil))
Análise construcional e resolução contextual de expressões metafóricas de espaço e movimento
Ewerton William Estevam de Souza, Paulo Henrique Duque
119-142
PDF/A (Português (Brasil))
Colocação pronominal na Moderna Gramática Portuguesa, de Evanildo Bechara
comparando as abordagens das 1ª e 37ª edições
Emily Gonçalves de Medeiros, Francisco Eduardo Vieira
143-173
PDF/A (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Français (France)
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians