Archives
-
RTE - Publicação Contínua - Qualis A4
Vol. 33 No. 1 (2024)Inclui o Dossiê "Quais juventudes querem os currículos? Quais currículos querem a juventude?"
-
RTE - Publicação Contínua - Qualis A4
Vol. 32 No. 1 (2023)Inclui o Dossiê "A literatura infantil como recurso para o ensino"
-
RTE (set. - dez.)
Vol. 31 No. 3 (2022)Inclui o Dossiê "A contribuição do legado de Paulo Freire para as experiências em Educação".
-
RTE (mai.- ago.)
Vol. 31 No. 2 (2022)Fluxo contínuo e o "Dossiê Temático – A contribuição do Legado de Paulo Freire para as experiências em Educação".
-
RTE (jan. - abr.)
Vol. 31 No. 1 (2022)Publicação de fluxo contínuo, referente ao período de janeiro até abril de 2022.
-
RTE (set - dez)
Vol. 30 No. 3 (2021)Publicação de fluxo contínuo, referente ao período de setembro até dezembro de 2021.
-
RTE (mai.-ago.)
Vol. 30 No. 2 (2021)Publicação de fluxo contínuo, referente ao período de maio até agosto de 2021.
-
RTE (jan.-abr.)
Vol. 30 No. 1 (2021) -
RTE (May-Aug.) - Continuous Flow
Vol. 29 No. 2 (2020)Number published with financial support for the publishing and publication of scientific journals selected by Edital 003/2009 FAPESQ-PB.
-
RTE (Jan.-Apr.)
Vol. 29 No. 1 (2020)RTE (JanNumber published with financial support for publishing and publishing scientific journals selected by Edital 003/2009 FAPESQ-PB ..- abr.)
-
RTE (Sept.-Dec.)
Vol. 28 No. 3 (2019)Number published with financial support for the publishing and publication of scientific journals selected by Edital 003/2009 FAPESQ-PB.
-
Special - Teaching-learning process: complexity, diversity and teaching practices
Vol. 25 (2016)It is a series of texts centered on studies and research on the practice of teaching and learning diverse knowledge in school social spaces. They are texts by authors from different universities and areas of knowledge.